Telesecretariaat
Callcenter, telefonische enquêtes…


Met onze tele-secretariële dienst kunt u uw inkomende gesprekken, het beheer van uw afspraken en alle andere informatieverzoeken ten behoeve van uw bedrijf uitbesteden.
Voor een eenmalige of langdurige opdracht passen wij ons aan uw behoeften aan. Onze teleoperators worden opgeleid in de specifieke kenmerken van elk beroep op basis van de instructies en eisen van onze klanten. Zij voeren alle taken uit: boodschappen aannemen, afspraken maken, informatie verstrekken, prijzen uitreiken, oproepen doorschakelen in geval van nood, enz.
Om u dagelijks te ondersteunen, bieden wij de volgende diensten aan:
- Telefoonhotline
- Voicemail
- Persoonlijke telefoonontvangstGestion complète de vos appels et agendas
- Cloud kalender Online afspraken boeken
- Bevestiging van afspraken
- Informatie (helpdesk)
- Lijnomleiding
- Rapporten
ONLINE AGENDA
De online agenda is de oplossing om uw afspraken te beheren, naast de extra mogelijkheid voor uw klanten om zelf via het internet te reserveren, zonder dat ze u moeten storen, op elk moment van de dag. Wij kunnen meerdere kalenders voor meerdere gebruikers aanmaken binnen één bedrijf, ongeacht de sector waarin ze actief zijn. Elke gebruiker krijgt een beveiligde en vertrouwelijke toegang en specifieke rechten.
Wij leveren de agenda :
Ook onze operatoren kunnen elk type agenda beheren. Wij passen ons aan de uwe aan, zoals wij dat al doen voor
KLANTENDIENST – HELPDESK
Dankzij onze klantendienst kunt u uw inkomende oproepen uitbesteden Of het nu gaat om een eenmalige of langdurige opdracht, wij passen ons aan u aan.
Wij bieden de volgende diensten aan :
- Telefonische hotline van 8.00 tot 18.00 uur
- Online hulp en ondersteuning
- Online bedrijfskalender
- Indienen van offertes
- Administratieve opvolging
- Terbeschikkingstelling van personeel ter plaatse
- Codering
- Beheer van de databank
- Beheer van inkomende post
- Beheer van mailings