Services > Telesecretariaat

Telesecretariaat


Met ons telesecretariaat kunt u uw inkomende oproepen, het beheer van uw afspraken en alle andere vragen om informatie aan uw bedrijf uitbesteden. Of het nu gaat om een eenmalige of langdurige opdracht, wij passen ons aan u aan.

Onze teleoperatoren krijgen een opleiding over de specifieke kenmerken van elk vak op basis van de instructies en eisen van onze klanten. Zij staan in voor dit takenpakket: boodschappen aannemen, afspraken maken, inlichtingen geven, prijsopgave, oproepen doorverbinden in geval van nood enz.

Om u dagelijks bij te staan, bieden wij u de volgende diensten aan:

• Telefonische permanentie
• Voicemail
• Gepersonaliseerd telefonisch onthaal
• Volledig beheer van uw oproepen en agenda’s
• Agenda in de cloud
• Online afspraken maken
• Afspraken bevestigen
• Informatie (helpdesk)
• Telefoonlijn doorschakelen
• Rapporten

ONLINE AGENDA


De online agenda is de oplossing om uw afspraken te beheren, naast de extra mogelijkheid voor uw klanten om zelf via het internet te reserveren, zonder dat ze u moeten storen, op elk moment van de dag.

Wij kunnen meerdere kalenders voor meerdere gebruikers aanmaken binnen één bedrijf, ongeacht de sector waarin ze actief zijn. Elke gebruiker krijgt een beveiligde en vertrouwelijke toegang en specifieke rechten.

Wij leveren de agenda

 

Ook onze operatoren kunnen elk type agenda beheren. Wij passen ons aan de uwe aan, zoals wij dat al doen voor

 

Klantendienst - Helpdesk


Dankzij onze klantendienst kunt u uw inkomende oproepen uitbesteden

Of het nu gaat om een eenmalige of langdurige opdracht, wij passen ons aan u aan.

Wij bieden de volgende diensten aan:

• Telefonische permanentie van 8 tot 17 uur
• Online hulp en ondersteuning
• Online professionele agenda
• Offertes bezorgen
• Administratieve opvolging
• Personeel inzetten ter plaatse
• Invoeren van gegevens
• Databank beheren
• Beheer van inkomende post
• Beheer van mailings

Newsletter

Suivez l’actualité du Village n°1 Entreprises


Je m'inscris