Services > CALLCENTER

CALLCENTER


Ons callcenter helpt u door uw inkomende of uitgaande oproepen te behandelen, uw enquêtes uit te voeren, uw afspraken te noteren, uw agenda’s te beheren … Wij staan garant voor: • een tijdige afhandeling via vastgelegde SLA • meertalige dienstverlening • een geheel van zeer bekwame algemene diensten (permanente opleiding) • gegarandeerde vertrouwelijkheid en veiligheid • een volledig beheer van de punten die behandeld moeten worden • de snelle verwerking van grote hoeveelheden • flexibiliteit bij de interventies en veelzijdigheid Wij voeren de diensten van ons callcenter uit bij ons of ter plaatse bij onze klanten.

Telefonische enquêtes


Wij nemen telefonische enquêtes af en bieden daarbij de volgende diensten aan: • Analyse van de relevantie van de voorgestelde vragenlijst • Integratie van uw database • Afnemen van de enquêtes • Operators die de 3 talen FR/NL/EN beheersen • Opnemen van de gesprekken • Opstellen van een productierapport • Kwaliteitscontrole • Updaten van de database per telefoon • Dankzij onze software kunnen wij: • Afspraken maken • Gesprekken inplannen • Statistieken genereren en de quota’s opvolgen • Kwalitatieve, meerkeuze- en open vragen stellen • Rotaties in de lijst van de zaken die de operator voorleest • Conditionering van vragen op basis van de gegeven antwoorden Wij bieden u professionele, sterk geavanceerde oplossingen aan die inspelen op wat u nodig hebt.


Newsletter

Suivez l’actualité du Village n°1 Entreprises


Je m'inscris