Bedrijven > DIENSTEN BACKOFFICE

DIENSTEN BACKOFFICE

Scannen, elektronische archivering, OCR, invoer van gegevens, verwerking van post, callcenter

DOCUMENTBEHEER


Wij bieden volgende diensten voor het elektronische beheer van uw documenten:

  • Scannen van alle formaten (ook plannen in A0++)
  • Invoeren van gegevens van alle soorten documenten: aktes van de burgerlijke stand, medische attesten …
  • Indexeren van documenten en/of herkenning van de velden voor indexering
  • Controle van bestanden
  • Beantwoorden van ontvangen e-mails
  • Terugsturen van speciale documenten naar de klant
  • Verzending van brochures, documentatie …
  • Bewaring van de post op het IT-netwerk van de klant
  • Opslag en/of vernietiging van papieren documenten
  • Openen van post, sorteren en specifieke typologie van de klant
  • Leegmaken van brievenbussen en/of ophalen bij de klant

Wij voeren onze diensten voor het beheer van documenten uit bij ons of ter plaatse bij onze klanten.

CallCenter


Ons callcenter helpt u door uw inkomende of uitgaande oproepen te behandelen, uw enquêtes uit te voeren, uw afspraken te noteren, uw agenda’s te beheren … Wij staan garant voor:

  • een tijdige afhandeling via vastgelegde SLA
  • meertalige dienstverlening
  • een geheel van zeer bekwame algemene diensten (permanente opleiding)
  • gegarandeerde vertrouwelijkheid en veiligheid
  • een volledig beheer van de punten die behandeld moeten worden
  • de snelle verwerking van grote hoeveelheden
  • flexibiliteit bij de interventies en veelzijdigheid

Wij voeren de diensten van ons callcenter uit bij ons of ter plaatse bij onze klanten.


Newsletter

Suivez l’actualité du Village n°1 Entreprises


Je m'inscris